VODJA POSLOVALNICE (m/ž) v PE Primorska (poslovalnica Koper)

22. 11. 2023


  

Vaše delo bo obsegalo:

  • organiziranje, razvijanje, vodenje, planiranje in usklajevanje aktivnosti in dela v poslovalnici,
  •  izvajanje aktivnosti za dosego plana poslovalnice,
  •  aktivno trženje bančnih in nebančnih produktov in storitev ter sklepanje pogodb,
  • aktivno vodenje izterjave zapadlih in neplačanih terjatev,
  •  opravljanje najzahtevnejših nalog v poslovalnici,
  •  skrb za pretok informacij in sprejemanje ukrepov za uspešno in učinkovito izvajanje delovnih procesov,
  •  pripravljanje evidenc ter potrebnih poročil,
  •  reševanje reklamacij v skladu z internimi akti in standardi banke,
  •  odgovornost za izvajanje, kontroliranje, ukrepanje in poročanje v skldu s Sistemom upravljanj z operativnim tveganjem v DBS d.d.,
  •  zagotavljanje, spremljanje in izvajanje postopkov in ukrepov za obvladovanje tveganj pred zlorabo banke v namene pranja denarja in financiranja terorizma,
  •   spremljanje predpisov in zakonodaje s področja dela in njihova implementacija,
  •  nadzor in kontrola delovnih procesov ter predlaganje sprememb in izboljšav,
  •  skrb za razvoj in usposabljanje zaposlenih v poslovalnici ter nadzor oziroma spremljanje njihove uspešnosti in učinkovitosti,
  •   sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter v projektnih in posvetovalnih skupinah,
  •  mentorstvo in inštruktorstvo,
  •  opravljanje drugih sorodnih del in aktivnosti po nalogu nadrejenih.

 

Obvezna znanja, izkušnje in kompetence:

  •  visokošolska strokovna  izobrazba ekonomske ali splošne smeri (prva bolonjska),
  • 4 leta delovnih izkušenj,
  •   znanje angleškega jezika za strokovne namene,
  •  znanja s področja računalništva in informatike (MS Office, ipd.),
  •  poznavanje aktualnih predpisov s področja bančništva in financ,
  • dobro poznavanje bančnih produktov.

 

Želena znanja, izkušnje in kompetence:

  • dovoljenje za posredovanje poslov zavarovalnega zastopanja,
  •  izkušnje in znanja iz organizacije dela in vodenja sodelavcev,
  •  izkušnje in znanja iz prodajnih, pogajalskih in komunikacijskih veščin,
  •  izkušnje in znanja iz reševanja problemov in obvladovanja konfliktov,
  • vozniški izpit B kategorije,
  •  znanja za posredovanje znanj in prenos informacij.

 

Osebnostne lastnosti:

  •  iniciativnost,
  •  organizacijske sposobnosti,
  •  vodstvene sposobnosti,
  •  pogajalske sposobnosti,
  •  osebna integriteta.

 

Nudimo:

  •  delo za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom,
  •  možnost strokovnega usposabljanja in izobraževanja,
  •  dinamično delo v varnem in stabilnem delovnem okolju,
  •  pridobivanje bančnih izkušenj,
  • delo bo potekalo v Kopru.  

 

V primeru, da izpolnjujete zgoraj navedene pogoje, vas vabimo k oddaji vloge na elektronski naslov zaposlitev@dbs.si ali po pošti na naslov Deželna banka Slovenije d.d., Služba za zaposlene, procese in organizacijo, Kolodvorska ulica 9, 1000 Ljubljana, z oznako »NE ODPIRAJ – prijava na razpisano delovno mesto«.

 

Vloga naj vsebuje motivacijsko pismo, življenjepis, dokazila, ki dokazujejo formalno stopnjo pridobljene izobrazbe ter druga dokazila, ki dokazujejo izpolnjevanje pogojev.

 

Prijave bomo sprejemali do zasedbe delovnega mesta. Vse prijave bomo obravnavali zaupno.

 

Datum objave: 22.11.2023


Pošljite prijavo
Nazaj

Nastavitve zasebnosti

Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.

Dostopnost spletiščaCTRL + U

Ponastavi

Bližnjice s tipkovnico

Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
Esc Zapre pojavno okno / meni
Tab Premakne fokus na naslednji element
Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
Enter Potrdi/klikne fokusiran element
Preslednica Označi/odznači potrditveno polje