SPECIALIST PLAČILNEGA PROMETA (m/ž) v Sektorju plačilnega prometa
14. 11. 2024
Vaše delo bo obsegalo:
- izvajanje korespondenčnega bančništva,
- vzpostavljanje in spremljava SWIFT relacij s tujimi bankami,
- zahtevnejše naloge oddelka in sektorja,
- sodelovanje z vodjo oddelka pri organiziranju in planiranju delovnih procesov ter tehnoloških sprememb, zahtevnejša poročanja oddelka,
- načrtovanje in uvajanje novih produktov, storitev in procesov ter dopolnjevanje obstoječih s področja poslovanja,
- oblikovanje predlogov tehnoloških rešitev in določanje njihovih lastnosti,
- priprava tehnoloških zahtevkov oziroma zahtevkov za preoblikovanje obstoječih tehnoloških rešitev,
- testiranje tehnoloških rešitev in sprememb, implementacija rešitev v produkcijo ter spremljanje in preverjanje ustreznosti delovanja rešitev (vzdrževanje),
- analiza in razvoj tehnologije delovnih postopkov in procesov,
- izdelava in vzdrževanje delovnih navodil ter drugih dokumentov, potrebnih za delovanje rešitev ter predlaganje sprememb in izboljšav,
- izvajanje mednarodnega dokumentarnega poslovanja (akreditivno, garancijsko, inkasno poslovanje,
- izvajanje domačega, čezmejnega in mednarodnega plačilnega prometa,
- reševanje zahtevnejših reklamacij in priprava odgovorov na reklamacije ter komnunikacija s tujimi bankami iz naslova reklamacij,
- izdelava in pošiljanje internih in eksternih poročil,
- izvajanje kontrol knjiženja in pravilnega delovanja internih programov za zagotavljanje plačilnega prometa,
- kontrola pravilnega delovanja internih programov s kontrolo knjigovodskih evidenc,
- spremljanje zakonodaje in predpisov s področja dela ter njihova implementacija,
- sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter v projektnih in posvetovalnih skupinah,
- mentorstvo in inštruktorstvo,
- opravljanje drugih sorodnih del in aktivnosti po nalogu nadrejenih.
Obvezna znanja, izkušnje in kompetence:
- visokošolska strokovna izobrazba ekonomske ali splošne smeri (prva bolonjska),
- 3 leta delovnih izkušenj,
- znanja s področja računalništva in informatike (MS Office),
- znanje angleškega jezika za strokovne namene,
- znanja s področja, ki jih zahteva delovno mesto, s poudarkom na dokumentarnem poslovanju,
- znanja s področja plačilnih sistemov.
Želena znanja, izkušnje in kompetence:
- poznavanje aktualnih predpisov s področja bančništva in financ,
- pisno poslovno komuniciranje v slovenskem in angleškem jeziku,
- sposobnost dela v skupini.
Osebnostne lastnosti:
- samostojnost,
- natančnost,
- vztrajnost,
- zanesljivost,
- iniciativnost.
Nudimo:
- delo za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom,
- možnost strokovnega usposabljanja in izobraževanja,
- dinamično delo v varnem in stabilnem delovnem okolju,
- delo bo potekalo na centrali banke v Ljubljani.
V primeru, da izpolnjujete zgoraj navedene pogoje, vas vabimo k oddaji vloge na elektronski naslov zaposlitev@dbs.si ali po pošti na naslov Deželna banka Slovenije d.d., Služba upravljanja s kadri in organizacije, Kolodvorska ulica 9, 1000 Ljubljana, z oznako »NE ODPIRAJ – prijava na razpisano delovno mesto«.
Vloga naj vsebuje motivacijsko pismo, življenjepis, dokazila, ki dokazujejo formalno stopnjo pridobljene izobrazbe ter druga dokazila, ki dokazujejo izpolnjevanje pogojev.
Prijave bomo sprejemali do zasedbe delovnega mesta. Vse prijave bomo obravnavali zaupno.
Datum objave: 14.11.2024
Pošljite prijavo