SODELAVEC PODPORE POSLOVANJU (m/ž) v Sektorju podpore poslovanju
13. 09. 2023
Vaše delo bo obsegalo:
- izvajanje podpore pri vodenju terjatev iz naslova jamstvene sheme, ki jih banka vodi v imenu in za račun RS,
- vodenje, izvajanje obdelav ter analitično knjigovodstvo kreditnih in garancijskih poslov pravnih oseb in gospodinjstev,
- vodenje, izvajanje obdelav in analitično knjigovodstvo depozitnih poslov gospodinjstev,
- priprava, obdelava in knjiženje obračunov obresti in nadomestil kreditno – garancijskih poslov pravnih oseb in gospodinjstev,
- potrjevanje poplačil obveznosti po kreditnih in garancijskih poslih v postopkih unovčitve zavarovanj,
- spremljanje in vodenje stanj ter usklajevanje analitičnih računov (konti) z glavno knjigo za kreditne in garancijske posle pravnih oseb in gospodinjstev,
- vodenje posebnega dela kreditnih map (zahtevki za knjiženje, bremepisi, obračuni obresti, opomini, odplačilni načrt itd.),
- spremljava in vodenje spornih terjatev pravnih in fizičnih oseb in priprava dokumentacije za izterjavo za pravno službo,
- priprava poročil za pravne in fizične osebe,
- reševanje reklamacij in usklajevanje stanja terjatev s komitenti,
- podpora skrbnikom pri poslovanju s komitenti,
- izdelava poročil za notranje in zunanje uporabnike,
- priprava knjigovodskih podatkov za poročila o stanju kreditov komitentov, najetih od / preko SID banke oziroma drugih institucij
- izvajanje podpore pri poslih z državnimi institucijami, katere urejajo finančne posle na področju kmetijstva (Ribniški sklad),
- izvajanje podpore pri poslih v tujem imenu in za tuj račun,
- izvajanje opominjevalnih postopkov,
- spremljanje zakonodaje in predpisov s področja dela ter njihova implementacija,
- sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter v projektnih in posvetovalnih skupinah,
- mentorstvo in inštruktorstvo,
- opravljanje drugih sorodnih del in aktivnosti po nalogu nadrejenega.
Obvezna znanja, izkušnje in kompetence:
- VI./I višja izobrazba ekonomske ali podobne smeri,
- 3 leta delovnih izkušenj,
- znanje angleškega jezika za strokovne namene,
- znanja s področja računalništva in informatike (MS Office, ipd.),
- znanja s področja, ki jih zahteva delovno mesto.
Želena znanja, izkušnje in kompetence:
- poznavanje aktualnih predpisov s področja bančništva in financ,
- pisno poslovno komuniciranje.
Osebnostne lastnosti:
- samostojnost,
- natančnost,
- vztrajnost,
- zanesljivost,
- ažurnost.
Nudimo:
- delo za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom,
- možnost strokovnega usposabljanja in izobraževanja,
- dinamično delo v varnem in stabilnem delovnem okolju,
- pridobivanje bančnih izkušenj,
- delo bo potekalo na sedežu banke v Ljubljani.
V primeru, da izpolnjujete zgoraj navedene pogoje, vas vabimo k oddaji vloge na elektronski naslov zaposlitev@dbs.si ali po pošti na naslov Deželna banka Slovenije d.d., Služba za zaposlene, procese in organizacijo, Kolodvorska ulica 9, 1000 Ljubljana, z oznako »NE ODPIRAJ – prijava na razpisano delovno mesto«.
Vloga naj vsebuje motivacijsko pismo, življenjepis, dokazila, ki dokazujejo formalno stopnjo pridobljene izobrazbe ter druga dokazila, ki dokazujejo izpolnjevanje pogojev.
Prijave bomo sprejemali do zasedbe delovnega mesta. Vse prijave bomo obravnavali zaupno.
Datum objave: 21.11.2024
Pošljite prijavo