Nedelovanje storitev Deželne banke Slovenije med 31. 12. 2024 in 3. 1. 2025
13. 12. 2024
Novica
Konec oktobra ste bili obveščeni, da Deželna banka Slovenije uvaja spremembe pri določenih storitvah in cenah. Posledično bodo nekatere storitve zaradi nadgradnje določeno obdobje v prehodu starega v novo leto nedostopne. Med temi storitvami je tudi prenova spletne in mobilne banke. Zato vam svetujemo, da morebitne nujne storitve in posle opravite pred 31. 12. 2024 ali po 3. 1. 2025. V nadaljevanju najdete informacije, ki so pomembne za vaše poslovanje.
Spletna in mobilna banka ter Flik
DBS NET, DBS PRONET, mDBS, Moj DBS in Flik ne bodo dostopne od torka, 31. decembra 2024, od 15.30 ure, do petka, 3. januarja 2025, do 7. ure.
POMEMBNO! Prosimo, upoštevajte, da v tem času ne bo mogoče opravljati FLIK plačil in ne izvajati plačilnih storitev preko naštetih rešitev, vključno z internimi plačilnimi nalogi med računi pri Deželni banki Slovenije. V primeru, da imate v čakalni vrsti vaše spletne ali mobilne banke plačilne naloge z datumom zapadlosti 1. ali 2. 1. 2025, bo banka ob samem prehodu na novo spletno in mobilno banko samodejno spremenila datum valute plačila v 3. 1. 2025.
Plačilne kartice in POS terminali
Poslovanje s plačilnimi karticami bo ves čas potekalo nemoteno.
POMEMBNO! Ker interni plačilni nalogi med računi Deželne banke Slovenije ne bodo mogoči, ne bo mogoče polniti predplačniške kartice Mastercard. Svetujemo vam, da si sredstva na vaši predplačniški kartici zagotovite pred 31. decembrom 2024.
Plačilni promet
Plačilni promet bo onemogočen od torka, 31. decembra 2024, od 15.30 ure do petka, 3. januarja 2025, do 7. ure.
Bankomati
Delovanje bankomatov Deželne banke Slovenije bo ves čas potekalo nemoteno.
Kontaktni center
Za vas smo dosegljivi na info@dbs.si ali na brezplačni telefonski številki 080 14 40:
V času od torka, 31. decembra 2024, do četrtka, 2. januarja 2025:
|
|
Od petka, 3. januarja 2024, do preklica:
|
Še več informacij o spremembah storitev in splošnih pogojev najdete na tej strani.
POZOR – BODITE POZORNI NA KIBERNETSKE PREVARE! Deželna banka Slovenije vas o zgoraj navedenih spremembah obvešča izključno preko teh kanalov: pisno na domači naslov, preko e-pošte, ki prihaja iz naslovov *@dbs.si, preko spletne in mobilne banke ter preko spletne strani www.dbs.si. Banka od vas preko telefona, e-pošte ali SMS sporočil nikoli ne bo zahtevala vaših osebnih podatkov ali prijavnih poverilnic (npr. št. transakcijskega računa, gesla za spletno in mobilno banko, sms kode za potrjevanje prijave in plačil…). Takšni primeri komunikacije so lahko predmet kibernetske prevare, zato jih nikoli ne razkrivajte. Če ste svoje poverilnice že vnesli na lažno oz. sumljivo spletno stran ali jih zaupali neznani osebi po telefonu oz. prek drugega komunikacijskega kanala, o tem čimprej obvestite banko na telefonsko številko 080 1440.