DBS ponovno najcenejša med bankami v Sloveniji
19. 01. 2016
Novica
V Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) redno spremljajo cene plačilnih storitev, ki jih potrošniki uporabljajo najpogosteje – njihov spletni primerjalnik bančnih računov je tako vir ažurnih informacij o stroških poslovanja v bankah in hranilnicah v Sloveniji.
ZPS pri primerjavi stroškov upošteva košarico plačilnih storitev, ki jih uporablja tipičen potrošnik. Ta na svojem bančnem računu na mesec opravi šest plačil z univerzalnim plačilnim nalogom (položnico), eno plačilo z direktno obremenitvijo in eno s trajnim nalogom. Trikrat na mesec dvigne gotovino na bankomatu druge banke in uporablja kartico z odloženim plačilom.
ZPS je v obdobju od januarja 2015 do januarja 2016 zabeležila več kot 80 podražitev in 10 pocenitev bančnih storitev, ki jih uporablja tipičen potrošnik. Nadalje je njena analiza pokazala, da Deželna banka Slovenije tako pri poslovanju na bančnem okencu kot tudi pri spletnem bančništvu ostaja najcenejša med bankami v Sloveniji.
Kot že več let poprej smo v Deželni banki Slovenije tudi v obdobju zadnje analize ZPS upravičili naš slogan, da smo strankam »vedno blizu« - ne le s 85 poslovalnicami po vsej Sloveniji, ampak tudi s cenovno zelo ugodnimi produkti.
ZPS v svoji analizi, ki jo lahko preberete tukaj, posameznikom svetuje, da v njihovem spletnem primerjalniku bančnih storitev ocenijo, koliko na letni ravni plačujejo za vsakodnevno plačilno poslovanje in na kakšne prihranke lahko računajo, če poiščejo ugodnejšo banko.
V nasprotju s predstavo večine potrošnikov je postopek zamenjave banke hiter, enostaven in brezplačen ter ob izpolnjenih pogojih za zaprtje računa traja največ 2 tedna. Več o zamenjavi banke si lahko preberete tukaj, vljudno pa vas vabimo, da nas obiščete v vam najbližji poslovalnici Deželne banke Slovenije, kjer vam bomo z veseljem predstavili vse ugodnosti, ki vam jih prinaša poslovanje z našo banko. Za vaša vprašanja smo vam na voljo tudi na telefonski številki 01 4727 431.