Konec oktobra ste bili obveščeni, da Deželna banka Slovenije uvaja spremembe pri določenih storitvah in cenah. Posledično bodo nekatere storitve zaradi nadgradnje določeno obdobje v prehodu starega v novo leto nedostopne. Med temi storitvami je tudi prenova spletne in mobilne banke. Zato vam svetujemo, da morebitne nujne storitve in posle opravite pred 31. 12. 2024 ali po 3. 1. 2025. V nadaljevanju najdete informacije, ki so pomembne za vaše poslovanje.
Spletna in mobilna banka ter Flik
DBS NET, DBS PRONET, mDBS, Moj DBS in Flik ne bodo dostopne od torka, 31. decembra 2024, od 15.30 ure, do petka, 3. januarja 2025, do predvidoma 7. ure.
Banka bo 2. 1. 2025 proti večeru na svoji spletni strani in preko družabnih omrežij objavila obvestilo, ko bodo nove rešitve na voljo za uporabo, prosimo pa, da upoštevate naslednje:
- do novih spletnih bank DBS NET in DBS PRONET dostopate le preko spletne strani Deželne banke Slovenije ali preko vaše shranjene bližnjice;
- prijavo v spletno banko opravite z vašimi današnjimi Rekono prijavnimi podatki;
- novo mobilno banko mDBS si prevzamete neposredno iz trgovin mobilnih aplikacij Google Play, AppStore oz. Huawei AppGallery in prijavo opravite z vašim današnjimi Rekono prijavnimi podatki;
- do spletne in mobilne banke nikoli ne dostopajte preko povezav, ki jih prejmete v SMS-obvestilu ali preko elektronske pošte.
Obvestila o ponovnem dostopu spremljajte na spletni strani banke in družbenih omrežjih.
POMEMBNO! Prosimo, upoštevajte, da v tem času ne bo mogoče opravljati FLIK plačil in ne izvajati plačilnih storitev preko naštetih rešitev, vključno z internimi plačilnimi nalogi med računi pri Deželni banki Slovenije. V primeru, da imate v čakalni vrsti vaše spletne ali mobilne banke plačilne naloge z datumom zapadlosti 1. ali 2. 1. 2025, bo banka ob samem prehodu na novo spletno in mobilno banko samodejno spremenila datum valute plačila v 3. 1. 2025.
Bankomati
Delovanje bankomatov Deželne banke Slovenije bo ves čas potekalo nemoteno.
Plačilne kartice in POS terminali
Poslovanje s plačilnimi karticami bo ves čas potekalo nemoteno.
POMEMBNO! Ker interni plačilni nalogi med računi Deželne banke Slovenije ne bodo mogoči, ne bo mogoče polniti predplačniške kartice Mastercard. Svetujemo vam, da si sredstva na vaši predplačniški kartici zagotovite pred 31. decembrom 2024.
Plačilni promet
Plačilni promet bo onemogočen od torka, 31. decembra 2024, od 15.30 ure do petka, 3. januarja 2025, do 7. ure.
Kontaktni center za vprašanja in pomoč
Za vas smo dosegljivi na info@dbs.si ali na brezplačni telefonski številki 080 14 40:
V času od torka, 31. decembra 2024, do četrtka, 2. januarja 2025:
|
Od petka, 3. januarja 2024, do preklica:
|
Ostale spremembe
Banka s 1. 1. 2025 uvaja tudi spremembe pri določenih storitvah in spremembe splošnih pogojev. Te informacije najdete na tej strani.
POZOR – BODITE POZORNI NA KIBERNETSKE PREVARE! Deželna banka Slovenije vas o zgoraj navedenih spremembah obvešča izključno preko teh kanalov: pisno na domači naslov, preko e-pošte, ki prihaja iz naslovov *@dbs.si, preko spletne in mobilne banke ter preko spletne strani www.dbs.si. Banka od vas preko telefona, e-pošte ali SMS sporočil nikoli ne bo zahtevala vaših osebnih podatkov ali prijavnih poverilnic (npr. št. transakcijskega računa, gesla za spletno in mobilno banko, sms kode za potrjevanje prijave in plačil…). Takšni primeri komunikacije so lahko predmet kibernetske prevare, zato jih nikoli ne razkrivajte. Če ste svoje poverilnice že vnesli na lažno oz. sumljivo spletno stran ali jih zaupali neznani osebi po telefonu oz. prek drugega komunikacijskega kanala, o tem čimprej obvestite banko na telefonsko številko 080 1440.
Smo tam,
kjer ste vi
Z razvejano mrežo 76 bančnih poslovalnic, smo prisotni tudi v manjših krajih.
S storitvijo Moj BA vam omogočamo neomejeno število dvigov gotovine in vpogledov v stanje na vašem računu na katerem koli bankomatu za samo 1,85 EUR na mesec.