Dostop do prenovljene spletne in mobilne banke
NOVOST! Prenovljena spletna banka se od dosedanje (do decembra 2024) razlikuje po tem, da se določeni segmenti strank, ki so se do decembra prijavljali kot fizične osebe, po novem prijavljajo kot pravne osebe.
V spletno banko za pravne osebe se torej po novem prijavljajo tudi:
- samostojni podjetniki,
- zasebniki,
- društva,
- zavodi,
- kmetje z registrirano dejavnostjo,
- zadruge,
- pašne skupnosti,
- združenja in skupnosti.
Za tiste, ki so se do decembra 2024 prijavljali v spletno banko DBS PRONET, ostaja prijava nespremenjena (se prijavijo v PRAVNE OSEBE).
Mobilna banka:
V mobilno banko se vsi uporabniki prijavijo s svojimi Rekono prijavnimi podatki. V primeru, da ima stranka TRR za fizične in pravne osebe ali več pravnih oseb, lahko dostopa do vseh, ki predhodno aktivira. Po prvi prijavi v mDBS izbere želeni TRR (preko gumba »UPORABNIK«), do katerega želi dostopati in ga s tem aktivira. Ob vsaki nadaljnji prijavi mu aplikacija sama ponudi nabor obstoječih aktiviranih računov, uporabnik izbere tistega, do katerega želi trenutno dostopati. Med računi pa prehajate preko gumba »ZAMENJAJ UPORABNIKA« in sicer po opravljeni vsakokratni običajni prijavi v mobilno banko mDBS.
Prijava v mobilno banko:
Za dostop do prenovljene mobilne banke prosimo pobrišite obstoječo aplikacijo in si novo prevzamete neposredno iz trgovin mobilnih aplikacij Google Play, AppStore oz. Huawei AppGallery. Prijavo opravite z vašimi obstoječimi Rekono prijavnimi podatki.
Bližnjici do AppStore in Google Play:
Prijava v spletno banko:
Dostop do spletne banke je preko istega gumba kot je bil do sedaj. Prijavo v spletno banko opravite z vašimi obstoječimi Rekono prijavnimi podatki
Za morebitno pomoč smo za vas dosegljivi na info@dbs.si ali na brezplačni telefonski številki 080 14 40, med delovniki od 8. do 16. ure.
POZOR! Do spletne in mobilne banke nikoli ne dostopajte preko povezav, ki jih morebiti prejmete v SMS-obvestilu ali preko elektronske pošte. Veljajo samo dostopi preko zgornjih povezav oz. pri spletni banki preko vaše shranjene bližnjice.
Kontaktni center za vprašanja in pomoč
Za vas smo dosegljivi na info@dbs.si ali na brezplačni telefonski številki 080 14 40, med delovniki od 8. do 16. ure,
POZOR – BODITE POZORNI NA KIBERNETSKE PREVARE! Deželna banka Slovenije vas o zgoraj navedenih spremembah obvešča izključno preko teh kanalov: pisno na domači naslov, preko e-pošte, ki prihaja iz naslovov *@dbs.si, preko spletne in mobilne banke ter preko spletne strani www.dbs.si. Banka od vas preko telefona, e-pošte ali SMS sporočil nikoli ne bo zahtevala vaših osebnih podatkov ali prijavnih poverilnic (npr. št. transakcijskega računa, gesla za spletno in mobilno banko, sms kode za potrjevanje prijave in plačil…). Takšni primeri komunikacije so lahko predmet kibernetske prevare, zato jih nikoli ne razkrivajte. Če ste svoje poverilnice že vnesli na lažno oz. sumljivo spletno stran ali jih zaupali neznani osebi po telefonu oz. prek drugega komunikacijskega kanala, o tem čimprej obvestite banko na telefonsko številko 080 1440.
Smo tam,
kjer ste vi
Z razvejano mrežo 76 bančnih poslovalnic, smo prisotni tudi v manjših krajih.
S storitvijo Moj BA vam omogočamo neomejeno število dvigov gotovine in vpogledov v stanje na vašem računu na katerem koli bankomatu za samo 1,85 EUR na mesec.