Katere kartice vas zanimajo?
  • Poraba
  • Varnost
  • Veljavnost kartice
Aktivacija plačilnih kartic

Za normalno delovanje nove kartice je to pred prvo uporabo nujno potrebno aktivirati. To lahko storite tako, da:

  • izvedete t.i. stični nakup na prodajnem mestu (kartico vstavite v POS terminal) z vnosom nove PIN številke.

Po opravljeni aktivaciji kartico uporabljate kot običajno, za nakupe oz. dvige na bankomatih. Na prodajnih mestih, ki to omogočajo, kartico lahko uporabljate brezstično, za transakcije do 25 EUR v Sloveniji pa vnos PIN številke na večini prodajnih mest na POS terminalih ni potreben.

 
Brezplačna zamenjava PIN številke

Do 30. 11. 2021 lahko svojo PIN številko za kartice z odloženim plačilom brezplačno zamenjate na kateremkoli bankomatu v Sloveniji. Zamenjavo PIN-številke lahko opravite z vstavitvijo kartice v režo bankomata.

 
Spletni nakupi - novosti

Če imate pri spletnih trgovcih, pri katerih pogosto kupujete, shranjene kartične podatke, POZOR! Po pridobitvi nove kartice, boste morali pri teh trgovcih v aplikacijah podatke posodobiti, da bodo skladni s podatki iz nove plačilne kartice.

V letu 2021 se je spremenila zakonodaja glede spletnih nakupov, ki v izogib zlorabam prinaša obvezno dodatno identifikacijo. Dodatno identifikacijo vam omogočamo z aplikacijo Rekono OnePass.

Spodaj boste našli vsa potrebna navodila, kako se registrirate v aplikacijo, kako potrjujete spletne nakupe in kako izvedete spletno transakcijo.

Dodatna identifikacija za spletne nakupe - navodila:
Registracija uporabnika z Rekono

Če še niste uporabnik elektronske banke in ne uporabljate storitve Rekono OnePass, je potrebno izvesti naslednje:

  1. Aktivirajte vašo kartico na bankomatu ali POS terminalu stično in z uporabo PIN številke.
  2. Na svoj mobilni telefon si namestite mobilno aplikacijo Rekono OnePass. Uporabite lahko trgovini Google Play ali App Store. Po namestitvi opravite registracijo v račun Rekono.

V pomoč za namestitev in registracijo v račun Rekono so vam na voljo spodnja navodila - ločeno za tiste, ki ste že Rekono uporabnik oziroma za tiste, ki to še niste:

Sem Rekono uporabnik:

Nisem Rekono uporabnik:

 

Po uspešni registraciji v storitev Rekono OnePass, sledite spodnjim korakom:

  1. V aplikaciji Rekono OnePass 3D Secure dodajte banko – DBS.
  2. Na naslednjem zaslonu vnesite podatke svoje bančne kartice:
  • v spustnem seznamu izberite DBS,
  • vnesite zadnjih 6 številk vaše kartice,
  • davčno številko ter
  • imetnika bančne kartice.
  1.  Vnesite PIN številko in klinite "Preveri PIN".
  2.  Sledite nadaljnjim korakom.

V pomoč pri aktivaciji kartice za spletne nakupe so vam na voljo

spodnja navodila - ločeno za tiste, ki ste že Rekono uporabnik oziroma za tiste, ki to še niste:

Sem Rekono uporabnik:

Nisem Rekono uporabnik:

Po uspešni registraciji v Rekono in aktivaciji kartice za spletne nakupe lahko varno uporabljate vašo kartico.

  1. Pri potrjevanju spletnega obrazca boste na svojo napravo prejeli potisno obvestilo.
  2. Vpišite svojo kodo PIN oziroma uporabite biometrično avtentikacijo.
  3. Preverite znesek in potrdite plačilo.

V pomoč pri potrjevanju spletnih nakupov so vam na voljo navodila (kliknite za povezavo).

 

Pogosta vprašanja in odgovori:

Izguba ali kraja kartice

V primeru izgube ali kraje kartice takoj pokličite banko ali servisni center na številko +386 1 583 41 83.

 

Varnost si lahko povečate z uporabo storitve DBS VARNOST SMS OBVESTILO, ki vam omogoča prejetje SMS obvestila takoj po opravljeni transakciji (nakup, spletni nakup, dvig na bankomatu). S tem imate popoln nadzor nad vašimi tokovi denarja in lahko ob nepooblaščenih transakcijah takoj ukrepate in obvestite banko oz. servisni center na številko +386 1 583 41 83.

 

Če zaznate sumljivo transakcijo na vaši kartici, takoj pokličite banko ali servisni center na številko +386 1 583 41 83.

Oglasite se v naši najbližji poslovalnici in izpolnite obrazec za reklamacije.

Postanite DBS stranka in začnite uporabljati naše kartice

Vse, kar vas zanima, kako postati naša stranka

Vprašajte nas
Veseli smo, ker ste zadovoljni z nami

Danes sem klicala na oddelek kartičnega poslovanja. Sogovornica bi za njen čas in prijaznost izredno pohvalila saj si je vzela čas in mi vse detaljno obrazložila. Prav tako me je opozorila na številne stvari pred potovanjem v tujino glede kartičnega poslovanja.

Klara, 44 let

Mobilna banka je super enostavna za uporabo. Sedaj, ko imam še Flik sploh ne nosim več gotovine. Prijateljem hitro lahko nakažem denar.

Jan, 24 let

Nastavitve zasebnosti

Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.