Splošni pogoji uporabe mobilne banke mDBS
1. Splošni del
1.1. Uvodne določbe
Izdajatelj teh splošnih pogojev je Deželna banka Slovenije d. d., Kolodvorska ulica 9, Ljubljana, Slovenija, vpisana v sodnem registru Okrožnega sodišča v Ljubljani pod št. vložka 1/06238/00, matična številka 5349907000, identifikacijska številka za DDV SI 18787762, naslov e-pošte: info@dbs.si, spletna stran: http://www.dbs.si, telefonska številka: 01 4727 100. Nadzor nad izdajateljem v zvezi z opravljanjem plačilnih storitev izvaja Banka Slovenije, Slovenska cesta 35, Ljubljana.
Deželna banka Slovenije d. d. je navedena na seznamu bank in hranilnic, ki imajo dovoljenje Banke Slovenije za opravljanje plačilnih storitev. Le-ta je objavljen na spletnih straneh Banke Slovenije: www.bsi.si.
S temi splošnimi pogoji so opredeljene medsebojne pravice in obveznosti banke in uporabnika računa, ki je aktiviral storitev mobilna banka mDBS (v nadaljevanju mDBS).
Sestavni del teh splošnih pogojev so:
-
- izvleček vsakokrat veljavnega Cenika banke (v nadaljevanju Cenik);
- vsakokrat veljaven Urnik opravljanja plačilnega prometa;
- Vsakokrat veljavna navodila za uporabo mDBS, ki so objavljena na spletne strani banke.
Ti splošni pogoji so sestavni del Okvirne pogodbe o plačilnih storitvah (v nadaljevanju: okvirna pogodba) in zahteve za aktivacijo mDBS.
Šteje se, da uporabnik računa ob posredovanju zahteve za aktivacijo mDBS potrjuje:
- da je bil s temi splošnimi pogoji seznanjen pravočasno in na način, da je imel dovolj časa, da se je pred oddajo zahteve seznanil s pogoji glede storitve,
- da s temi splošnimi pogoji v celoti soglaša in jih sprejema,
- da ima zahteva skupaj s temi splošnimi pogoji značaj pogodbe.
Za vse, kar ni posebej urejeno s temi splošnimi pogoji, se uporabljajo Splošni pogoji vodenja transakcijskih računov in opravljanja plačilnih storitev. V primeru neskladja med temi splošnimi pogoji Splošnimi pogoji vodenja transakcijskih računov in opravljanja plačilnih storitev veljajo določbe teh splošnih pogojev.
1.2. Pomen izrazov
Posamezni izrazi, uporabljeni v teh splošnih pogojih, imajo naslednji pomen:
Aktivacija mobilne aplikacije je postopek, ki ga uporabnik računa izvede pred prvo uporabo mDBS.
Banka je Deželna banka Slovenije d. d.
Biometrični podatek je podatek, ki se nanaša na točno določeno ali vsaj določljivo osebo (npr. prstni odtis in/ali podoba obraza) in se uporablja pri prijavi ter potrjevanju plačilnih transakcij v mDBS.
GPS sprejemnik, vgrajen v mobilno napravo, uporabnikom mDBS omogoča uporabo funkcionalnosti iskanja bankomatov in poslovalnic banke. Za pravilno delovanje funkcionalnosti je potrebno imeti vključen GPS-sprejemnik na mobilni napravi.
Mobilna aplikacija mDBS je javno (v trgovinah App Store, Google Play in AppGallery) dostopen program Banke, ki ga uporabnik računa namesti na svojo mobilno napravo skladno z Navodili.
Mobilna naprava je pametni mobilni telefon ali tablični računalnik, ki omogoča namestitev in uporabo mobilne aplikacije mDBS.
Mobilna banka mDBS je način opravljanja bančnih storitev banke preko mobilne naprave, ki uporabniku omogoča hiter in varen dostop do poslovanja z banko kjerkoli in kadarkoli.
Navodila so navodila za uporabo mDBS, ki so objavljena na spletni strani banke.
PIN je geslo, določeno s strani uporabnika, ki se uporablja pri prijavi ter potrjevanju plačilnih transakcij v mDBS.
Potisno sporočilo je sporočilo, ki se uporabniku DBS PRONET-a posreduje v mobilno aplikacijo Rekono ali mobilno banko mDBS, in se uporablja za posredovanje zahtevka za potrditev plačilne transakcije ali pa za obveščanje o storitvah, ki si jih nastavi uporabnik
Rekono prijavni podatki so podatki, ki se uporabljajo pri prijavi z Rekono uporabniškim računom.
Rekono uporabniški račun (v nadaljevanju Rekono) je elektronsko identifikacijsko sredstvo, ki zagotavlja zanesljivo in varno preverjanje ter centralno upravljanje elektronske identitete posameznika oz. posameznice, s katero lahko uporabnik mDBS vstopi v mobilno banko, saj služi kot elektronska identifikacija uporabnika mDBS pri komuniciranju prek mDBS.
Slikaj in plačaj je storitev mobilne banke, ki s pomočjo kamere, vgrajene v mobilno napravo, prebere QR kodo na plačilnem nalogu. Na osnovi zajetih podatkov se samodejno oblikuje nalog za plačilo. Storitev deluje pravilno, če uporabnik omogoči (dovoli) uporabo kamere na svoji napravi.
Storitev odreditve plačil (v nadaljevanju PIS) je storitev za odreditev plačilnega naloga na zahtevo uporabnika plačilnih storitev v zvezi s plačilnim računom, odprtim pri drugem ponudniku plačilnih storitev (banka, hranilnica).
Storitev zagotavljanja informacije o računih (v nadaljevanju AIS) je spletna storitev zagotavljanja informacij o plačilnih računih, ki jih ima uporabnik plačilnih storitev pri drugem ponudniku plačilnih storitev in omogoča vstop nebančnih institucij za izvedbo plačila in zagotovitev informacije o računu.
Tretji ponudnik plačilnih storitev (v nadaljevanju TPP) je nebančni ponudnik plačilnih storitev, ki na podlagi soglasja uporabnika DBS NET-a izvaja storitve odreditve plačil ali storitve zagotavljanja informacij o računih.
Transakcijski račun (v nadaljevanju TRR) je plačilni račun, ki ga odpre in vodi banka za uporabnika računa za namene izvrševanja plačilnih transakcij v domači valuti in v tujih valutah ter za druge namene, povezane z opravljanjem bančnih storitev.
Uporabnik mDBS je uporabnik računa, pooblaščena oseba s strani uporabnika računa ali zakoniti zastopnik uporabnika računa, ki je aktiviral storitev mDBS.
Uporabnik računa je potrošnik, zasebnik, podjetnik in pravna oseba, ki uporablja plačilne storitve kot plačnik ali prejemnik plačila ali oboje in ki z banko sklene Okvirno pogodbo.
Zahteva za aktivacijo mDBS je Vloga za opravljanje bančnih storitev preko DBS NET-a in mDBS oz. Vloga za opravljanje bančnih storitev preko DBS PRONET-a in mDBS oz. zahteva na daljavo, na podlagi katere fizična oseba poda zahtevo za vzpostavitev poslovanja preko mobilne banke mDBS.
2. Pogoji za uporabo mDBS
Uporabnik mDBS mora izpolnjevati naslednje pogoje:
- mora biti uporabnik računa, zakoniti zastopnik uporabnika računa ali imeti pooblastilo uporabnika računa za razpolaganje s sredstvi na TRR;
- imeti mora ustrezno mobilno napravo z operacijskim sistemom Android ali iOS;
- na mobilno napravo si mora iz uradne mobilne trgovine ponudnika operacijskega sistema mobilne naprave namestiti mobilno aplikacijo mDBS;
- z vklopom mDBS sprejema te splošne pogoje.
3. Pooblastila
Pooblastila za uporabo storitev mDBS so za potrošnike prevzeta po pooblastilih, predloženih s strani uporabnika računa za razpolaganje s sredstvi na računu, in tako enaka pooblastilom, kot veljajo pri razpolaganju s sredstvi v poslovalnici banke. Storitve mobilne banke mDBS za pravne osebe, zasebnike, podjetnike in društva so na voljo tistim pooblaščenim uporabnikom na računu pravne osebe, podjetnika, zasebnika ali društva, ki imajo polna pooblastila pri uporabi storitev mDBS, vključno s pravico za podpisovanje plačilnih nalogov in naročil storitev.
Uporabnik mDBS ima tudi pooblastilo za izvajanje storitev PIS in AIS in lahko TPP posreduje soglasje za dostop do izbranega računa. TPP na podlagi prejetega soglasja v imenu uporabnika in na njegovo zahtevo izvede PIS ali AIS. Pogoj za izvajanje plačilnih storitev preko TPP je aktiviran Rekono, ki je povezan s transakcijskim računom banke in aktivirana elektronska ali mobilna banka.
4. Aktivacija in dostop do storitve mobilna banka mDBS
4.1. Aktivacija mDBS
Za opravljanje storitev prek mDBS potrebuje uporabnik mDBS Rekono. V kolikor uporabnik mDBS še nima Rekona, si le-tega pridobi. Po uspešni registraciji Rekona in po odobritvi vloge prične uporabnik mDBS uporabljati mDBS.
Banka po elektronski pošti obvesti uporabnika mDBS o pričetku uporabe storitve mDBS.
Navodila za uporabo mDBS so uporabniku dosegljiva preko spletne strani banke.
Za aktivacijo storitve na dodatni mobilni napravi mora uporabnik mDBS na dodatni napravi opraviti registracijo te naprave po Navodilih.
4.2. Dostop do mDBS
Uporabnik mDBS se mora pred vsako uporabo storitev mDBS najprej prijaviti.
Prijavo v mDBS izvaja uporabnik mDBS v skladu z Navodili.
5. Storitve mDBS
Uporabnik mDBS lahko preko mobilne naprave, v skladu z Navodili, opravlja naslednje storitve:
- spremlja stanje in promet na transakcijskem računu,
- pregleduje in izpisuje izpiske prometa na računu
- pregleduje promet in izpiske po plačilni kartici Mastercard z odloženim plačilom,
- spreminja nastavitve dnevnih limitov poslovanja po kartici z odloženim plačilom Mastercard, blokira/deblokira uporabo plačilne kartice in izvaja druge spremembe za izbrano plačilno kartico,
- aktivira storitev za varne spletne nakupe in sprejema ter potrjuje prejete zahtevke za izvedbo spletne kartične plačilne transakcije,
- izvaja domače plačilne transakcije (ročno in z uporabo možnosti 'Slikaj in plačaj'),
- izvaja čezmejne in mednarodne plačilne transakcije (ročni vnos),
- izvaja prenose med lastnimi računi,
- izvaja menjavo valut na transakcijskem računu,
- pregleduje sklenjene vezave sredstev in stanja kreditov,
- prejema in plačuje e-račune,
- odpira trajne naloge in izvaja spremembe za odprte trajne naloge,
- sklene zavarovanje iz naslova kritja škode v primeru zlorabe izgubljenih ali ukradenih plačilnih kartic (ne velja za uporabnike, ki niso potrošniki),
- prejema obvestila banke,
- v okviru nastavitev upravlja z uporabniškimi nastavitvami, nastavitvami plačilnih kartic, aktiviranimi napravami, nastavitvami za obveščanje ter nastavitvami aplikacije,
- izvede prijavo podatkov za registracijo in aktivacijo Flik aplikacije ter upravlja s prijavljenimi podatki in napravami (ne velja za uporabnike, ki niso potrošniki),
- upravlja z varnostnimi poverilnicami za prijavo v mDBS in potrjevanje transakcij (PIN, biometrični podatki),
- poišče najbližje poslovalnice ali bankomate banke s pomočjo GPS-sprejemnika, v kolikor uporabnikova naprava podpira storitve Google,
- spreminja jezikovne nastavitve.
Banka bo uporabnikom mDBS z razvojem omogočala uporabo drugih storitev, o čemer jih bo sproti obveščala.
6. Plačila
6.1. Splošna določba
Vsako plačilo (v državi ali v tujino) se opravi z vnosom plačilnega naloga. Uporabnik mDBS sam določi datum plačila. Plačilni nalog se lahko vnese za 360 dni vnaprej.
Plačilo se izvrši pod pogoji iz Splošnih pogojev vodenja transakcijskih računov in opravljanja plačilnih storitev. Plačila se zavrnejo tudi v primeru, ko je plačilo nepravilno vneseno.
Plačila preko mDBS bodo obdelana v skladu z Urnikom opravljanja plačilnega prometa. Plačila, prejeta po uri, kot so določene v Urniku opravljanja plačilnega prometa, se štejejo za prejeta naslednji delovni dan.
Vsako izvedeno plačilo se lahko preveri v prometu računa.
Banka z izpiskom prometa obvesti uporabnika računa o opravljenih plačilih.
6.2. Posebne določbe glede plačil v tujino
Uporabnik mDBS lahko plačila v tujino opravlja v valutah, ki so na tečajni listi. Kritje za izvedbo plačila v valuti plačila mora uporabnik zagotoviti predhodno preko naloga za menjavo valute. V kolikor uporabnik na datum valute plačila ne bo imel zadostnega kritja v valuti plačila, bo banka preostali znesek kritja zagotovila iz domače valute, vendar le v primeru, da bo razpoložljivo stanje v domači valuti zadoščalo za kritje preostalega zneska.
Pri preračunu kritja na računih potrošnikov se upošteva vsakokrat veljavni menjalniški tečaj, medtem ko se na računih pravnih oseb, zasebnikov, podjetnikov in društev opravi preračun kritja za zneske do 10.000 EUR k po veljavni podjetniški tečajnici. Za zneske nad 10.000 EUR se na dan bremenitve računa uporabnik računa, ki je pravna oseba, zasebnik, podjetnik ali društvo, in banka pri posamezni plačilni transakciji dogovorita o individualnem podjetniškem tečaju.
V primeru plačila z datumom bremenitve vnaprej se preračun kritja izvede na datum bremenitve računa po takrat veljavnem tečaju. Nalog za plačilo v tujino lahko banka zavrne v vsaki fazi obdelave naloga. Vsako izvedeno plačilo se lahko preveri v prometu računa.
6.3. Potrjevanje plačil
Plačilo, ki se ne nahaja v imeniku oz. predlogah plačil ali izpolnjuje zahteve po dodatni avtorizaciji plačil, ki izhajajo s strani uporabnika mDBS prednastavljenih nastavitev, je potrebno ob vsakem vnosu še dodatno potrditi s PIN ali z uporabo biometričnih podatkov.
7. Obveznosti uporabnika mDBS
Uporabnik mDBS se zavezuje, da bo:
- banki takoj sporočil vsako spremembo osebnih podatkov in podatkov, ki se nanašajo na opravljanje storitve, še zlasti spremembo naslova elektronske pošte;
- redno poravnaval nadomestila iz točke 9. teh splošnih pogojev;
- skrbno hranil mobilno napravo in jo varoval kot dober gospodar tako, da bo preprečil izgubo, krajo in/ali zlorabo le-te, ter da je ne bo dajal na vpogled ali uporabo nepooblaščenim osebam, pri čemer je odgovoren za vsako škodo, ki je bodisi posredno ali neposredno povzročena zato, ker so nepooblaščene osebe uporabile uporabnikovo mobilno napravo;
- zavaroval dostop do svoje mobilne naprave z geslom oziroma drugo ustrezno zaščito in da ne bo mobilne naprave nikoli puščal nenadzorovane;
- v skladu s 132. členom Zakona o plačilnih storitvah, storitvah izdajanja elektronskega denarja in plačilnih sistemih skrbno varoval osebne prijavne podatke, ki jih ne bo sporočil ali predal tretji osebi, tudi v primeru, če ta opravlja storitve izvajanja plačilnih transakcij na daljavo. Banka ni odgovorna za povračilo škode iz naslova nepooblaščeno opravljenih plačilnih transakcij, če je bila transakcija izvedena s strani osebe, ki ni uporabnik računa ali s strani uporabnika računa pooblaščena oseba, uporabnik mDBS pa ji je zaupal svoje osebne prijavne podatke, ki omogočajo izvajanje plačilnih transakcij in dostop do podatkov o bančnem računu na daljavo. Vsakršna delitev ali razkritje osebnih prijavnih podatkov za opravljanje plačilnih transakcij na daljavo ponudniku plačilnih storitev, ki ni Deželna banka Slovenije d.d., predstavlja razkritje identifikacijskih podatkov tretji nepooblaščeni osebi, pri čemer banka za njene nepooblaščene aktivnosti in transakcije ne prevzema odgovornosti;
- v primeru aktivacije uporabe prstnega odtisa in/ali prepoznave podobe obraza za prijavo v mDBS na napravi hranil le lastne biometrične podatke. V nasprotnem primeru za vso škodo, ki bi nastala zaradi morebitnih zlorab, odgovarja izključno uporabnik. Banka ne prevzema odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi morebitnih zlorab kot posledica neupoštevanja navodil, povezanih z uporabo biometričnih podatkov, zapisanih v teh splošnih pogojih;
- skrbno hranil vstopne podatke za Rekono kot dober gospodar v skladu s Splošnimi pogoji uporabe storitve Rekono in jih ne bo shranjeval v nobenem postopku samodejne prijave na napravi, s katero dostopa do storitve;
- ob morebitni nepooblaščeni uporabi, sumu nepooblaščene uporabe oz. možnosti nepooblaščene uporabe ali kraji osebnih prijavnih podatkov za dostop do računa storitve Rekono to nemudoma sporočil podjetju Rekono po elektronski pošti na naslov info@rekono.si in hkrati obvestil policijo;
- obvestil banko o vseh okoliščinah v povezavi s prejšnjo alinejo, ki kažejo na zlorabo uporabe osebnih prijavnih podatkov, po telefonu na številko 080 1440 ali po elektronski pošti na naslov dbsnet@dbs.si. Banka prejema prijave med delavnikom (od ponedeljka do petka) od 8.00 ure do 15.30 ure. Uporaba mDBS se blokira po prejemu prijave (ko skrbnik sprejme telefonski klic oz. prebere sporočilo po elektronski pošti);
- mDBS uporabljal za izvajanje storitev kot jih opredeljujejo ti splošni pogoji in ne bo izvajal aktivnosti, ki bi lahko vplivale na pravilno in varno delovanje storitve;
- uporabljal mobilno aplikacijo mDBS v skladu z navodili, ki so objavljena na spletni strani banke ali v spletni banki, in določbami teh splošnih pogojev ter veljavno zakonodajo;
- banko takoj obvestil o vseh nepravilnostih v zvezi z delovanjem mobilne aplikacije mDBS;
- banko takoj obvestil o nepooblaščeni uporabi ali sumu nepooblaščene uporabe ter kraji ali izgubi mobilne naprave po telefonu na številko 080 1440 ali po elektronski pošti na naslov dbsnet@dbs.si;
- na svoji napravi ne bo shranjeval varnostnih poverilnic, predvsem PIN in Rekono prijavnih podatkov;
- iz mobilne naprave izbrisal mDBS oziroma jo deaktiviral, preden trajno opusti uporabo naprave;
- pri uporabi mDBS za povezavo uporabljal samo zaupanja vredna omrežja;
- spremljal obvestila v trgovinah App Store, Google Play in AppGallery za prevzem na mobilni napravi in prevzemal nove različice mobilne aplikacije;
- na svojo mobilno napravo ne bo nameščal nelegalne programske opreme, kar bi lahko motilo ali onesposobilo uporabo mobilne aplikacije mDBS ali komunikacijsko omrežje – v kolikor uporabnik s svojim ravnanjem povzroči škodo, zanjo v celoti odgovarja banki;
- na svoji mobilni napravi ne bo imel omogočenega korenskega dostopa (angl. Android: root access, iOS: jailbreak);
- uporabljal storitve mDBS v skladu z Navodili, temi splošnimi pogoji, Splošnimi pogoji poslovanja preko DBS NET-a/PRONET-a in Splošnimi pogoji vodenja transakcijskih računov in opravljanja plačilnih storitev.
8. Obveznosti banke
Banka se zavezuje, da bo:
- svoje obveznosti izvrševala v skladu s temi splošnimi pogoji, Splošnimi pogoji poslovanja preko DBS NET-a/PRONET-a in Splošnimi pogoji vodenja transakcijskih računov in opravljanja plačilnih storitev;
- uporabnika mDBS obveščala o izvršitvi plačilnih transakcij (in stanju na računu z rednimi obvestili - mesečnimi izpiski v skladu z Okvirno pogodbo);
- obveščala uporabnika mDBS o vseh spremembah teh splošnih pogojev in novostih pri poslovanju z mDBS.
Banka ne odgovarja za motnje in prekinitve v telekomunikacijskih omrežjih, za napake, nastale pri prenosu podatkov po telekomunikacijskih omrežjih, za napake, ki so posledica nepravilnosti na mobilnih napravah uporabnika, ali za onemogočen dostop do mDBS iz razlogov, na katere banka ne more vplivati.
Banka si bo prizadevala, da bo storitev na voljo ves čas, pridružuje pa si pravico do začasnih prekinitev delovanja mDBS zaradi tehničnega vzdrževanja ali nadgradnje sistema, ki podpira delovanje mobilne banke mDBS. V primeru rednih in vnaprej predvidenih del bo banka uporabnika o načrtovani prekinitvi delovanja predhodno seznanila z objavo v mDBS.
9. Varovanje osebnih podatkov in zaupnih informacij
Informacije in podatki, ki se nanašajo na opravljanje plačilnih storitev na podlagi teh splošnih pogojev, so poslovna skrivnost banke. Vse osebne in zaupne podatke banka varuje in posreduje v skladu z vsakokrat veljavno zakonodajo ter Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov. Posreduje jih le uporabniku računa, tretjim osebam (pogodbenim obdelovalcem) zaradi izvajanja svojih obveznosti iz naslova izvrševanja plačilnih nalogov uporabnika računa in skladno z zakonom pristojnim organom na njihovo pisno zahtevo.
Uporabnik mDBS banki dovoljuje, da vse dobljene podatke uporablja, shranjuje in obdeluje ter vključuje v baze podatkov za potrebe banke ter izvajanja zakonskih predpisov in pogodbenih obveznosti.
10. Nadomestila
Banka bo uporabniku mDBS zaračunala nadomestilo v skladu z vsakokrat veljavnim Cenikom banke., ki je sestavni del okvirne pogodbe oziroma Splošnih pogojev vodenja transakcijskih računov in opravljanja plačilnih storitev. Cenik je objavljen na spletnih straneh banke, dostopen preko spletnih bank DBS NET/DBS PRONET in v vseh poslovalnicah banke.
Uporabnik mDBS pooblašča banko in ji dovoljuje, da za vse navedene stroške v valuti EUR bremeni njegov transakcijski račun, naveden v vlogi, in sicer v intervalih, kot to določa Cenik. Kadar je uporabnik mDBS potrošnik, ima banka pravico, da lahko tako ravna tudi takrat, ko na transakcijskem računu ni zadostnega kritja.
Banka ima pravico, da navedene obveznosti poplača tudi iz kateregakoli drugega dobroimetja uporabnika storitve pri banki.
O plačanih nadomestilih je uporabnik storitve obveščen z obvestilom – mesečnim izpiskom o izvršenih plačilnih transakcijah na transakcijskem računu.
.
11. Reklamacije
Reklamacijo posamezne plačilne transakcije, izvedene s pomočjo mDBS, lahko uporabnik mDBS poda neposredno preko mobilne banke, preko spletne banke oziroma osebno v poslovalnici banke.
Banka je dolžna rešiti reklamacijo v najkrajšem možnem času in o rešitvi obvestiti uporabnika mDBS oziroma pobudnika reklamacije.
12. Odpoved uporabe mDBS
Banka lahko brez odpovednega roka enostransko ukine storitev mDBS:
- če uporabnik mDBS krši določila teh splošnih pogojev, okvirne pogodbe oziroma drugih splošnih pogojev, ki se uporabljajo za storitev mDBS;
- če je okvirna pogodba prenehala veljati;
- v primeru smrti oziroma prenehanja uporabnika mDBS;
- v primeru prenehanja pooblastila uporabniku mDBS na TRR uporabnika računa;
- v vseh drugih primerih, ko tako presodi banka, še posebej pa, kadar uporabnik mDBS zlorablja svoje pravice v zvezi s storitvijo in s tem povzroči škodo banki.
O tem banka pisno obvesti uporabnika mDBS.
Storitev lahko kadarkoli odpove tudi uporabnik mDBS:
- preko spletne banke, v okviru katere prekliče oddano zahtevo za aktivacijo mDBS na izbrani mobilni naprav;
- osebno v poslovalnici banke, kjer odda ustrezno izpolnjen obrazec Sprememba pri poslovanju preko spletne banke DBS NET in mobilne banke mDBS/Sprememba za uporabo storitev DBS PRONET-a in mDBS.
Odpoved mDBS ne pomeni ukinitve Rekono uporabniškega računa.
13. Omejitev uporabe (blokada) mDBS
Banka onemogoči uporabo mDBS, če:
- se uporabnik mDBS petkrat zaporedoma prijavi v mDBS z napačnimi Rekono prijavnimi podatki;
- uporabnik mDBS prijavi krajo ali nepooblaščeno uporabo osebnih prijavnih podatkov Rekono;
- uporabnik s svojim početjem vpliva na pravilno in varno delovanje storitve mDBS ali informacijskega sistema banke;
- obstaja sum kakršnegakoli nepooblaščenega dostopa do mobilne banke mDBS;
- je nad uporabnikom računa začet insolvenčni postopek.
Za ponovno aktiviranje uporabe mDBS se mora uporabnik računa oglasiti na enoti banke, ki vodi njegov račun, kjer ustrezno izpolni obrazec Sprememba pri poslovanju preko spletne banke DBS NET in mobilne banke mDBS/Sprememba za uporabo storitev DBS PRONET-a in mDBS.
14. Ponovna odobritev (deblokada) mDBS
V primeru, da je uporabo mDBS blokirala banka in gre za začasno blokado, se uporaba mDBS deblokira, ko so odpravljeni vsi razlogi začasne blokade.
V kolikor je bila mDBS blokirana na zahtevo uporabnika mDBS, se le-to deblokira na podlagi zahteve uporabnika mDBS, oddane preko obrazca Sprememba pri poslovanju preko spletne banke DBS NET in mobilne banke mDBS/Sprememba za uporabo storitev DBS PRONET-a in mDBS osebno v poslovalnici DBS.
15. Končne določbe
Vsakokrat veljavni Splošni pogoji uporabe mobilne banke mDBS so objavljeni na spletnih straneh banke in v poslovalnicah banke.
Banka lahko v skladu z veljavnimi predpisi in s svojo poslovno politiko spreminja te splošne pogoje. Če banka spremeni te splošne pogoje, mora dva meseca pred predlaganim dnevom začetka uporabe spremenjenih pogojev posredovati uporabniku predlog sprememb splošnih pogojev. Predlog banka pošlje po elektronski poti. O spremembah in dopolnitvah splošnih pogojev, ki za uporabnika mDBS pomenijo ugodnost ali določeno korist, lahko banka uporabnika mDBS obvešča tudi v krajšem roku od dveh mesecev oziroma obveščanje opusti. Če uporabnik mDBS do dneva pred predlaganim datumom začetka uporabe spremenjenih pogojev banki ne sporoči pisno, da predloga sprememb splošnih pogojev ne sprejema, se šteje, da s spremembami soglaša. Če uporabnik mDBS ne soglaša s spremembami teh splošnih pogojev, lahko brez odpovednega roka in plačila nadomestil za odstop odstopi od naročila storitve mDBS na način, določen v točki 11. teh splošnih pogojev.
Odstop od naročila storitve mDBS ne pomeni odstopa uporabnika mDBS od okvirne pogodbe ali od drugih odobrenih storitev na tem računu.
Za opravljanje storitev v skladu s temi splošnimi pogoji in za tolmačenje le-teh se uporablja pravo Republike Slovenije.
Ti splošni pogoji veljajo od 1. 1. 2025 dalje, s pričetkom njihove veljavnosti pa prenehajo veljati dosedanji splošni pogoji poslovanja z dne 25. 10. 2023.
Ljubljana, 30. 10. 2024