Kartice

Za varno poslovanje in enostavno plačevanje vsepovsod in kadarkoli.

  • Poraba
  • Varnost
  • Veljavnost kartice

Zamenjava plačilnih kartic

V začetku meseca oktobra smo pričeli z zamenjavo vseh kartic z odloženim plačilom Mastercard. Nove kreditne kartice z odloženim plačilom Mastercard v teh dneh že pošiljamo s priporočeno pošiljko. PIN številko pa boste prejeli nekaj dni za prejeto kartico.

 

Ukinitev starih kartic z odloženim plačilom

Dosedanje kreditne kartice Activa Mastercard bodo 31. 10. 2021 UKINJENE. Priporočamo, da takoj pričnete uporabljati svoje nove kartice, ki ste jih prejeli po pošti oziroma vas čaka v poslovalnici banke.

 
Aktivacija novih plačilnih kartic

Za normalno delovanje nove kartice je to pred prvo uporabo nujno potrebno aktivirati. To lahko storite tako, da:

  • izvedete t.i. stični nakup na prodajnem mestu (kartico vstavite v POS terminal) z vnosom nove PIN številke.

Po opravljeni aktivaciji kartico uporabljate kot običajno, za nakupe oz. dvige na bankomatih. Na prodajnih mestih, ki to omogočajo, kartico lahko uporabljate brezstično, za transakcije do 25 EUR v Sloveniji pa vnos PIN številke na večini prodajnih mest na POS terminalih ni potreben.

 
Brezplačna zamenjava PIN številke

Če to želite, boste lahko do 30. 11. 2021 svojo PIN številko brezplačno zamenjali na kateremkoli bankomatu v Sloveniji. Zamenjavo PIN-številke lahko opravite z vstavitvijo kartice v režo bankomata.

 
Zavarovanje kartice in Moj BA

Če imate za zgoraj omenjeno Activa Mastercard kartico sklenjeno zavarovanje kartice za kritje škode v primeru kraje ali izgube, sama zamenjava le-te z novimi karticami na sklenjeno zavarovanje (glede kritij) nima vpliva, kar pomeni, da vaše zavarovanje kontinuirano velja še naprej. 

Z dnem veljavnosti nove kartice prične veljati tudi naslednja Klavzula za zavarovanje tveganja zlorabe debetnih kartic Mastercard in kartic z odloženim plačilom Mastercard:

  1. Klavzula se uporablja za zavarovanja sklenjena po Splošnih pogojih za zavarovanje tveganja zlorabe kartic Activa Maestro in Activa Mastercard z oznako KAR-DBS-01/16T. 
  2. Skupaj s to klavzulo se uporabljajo tudi Splošni pogoji za zavarovanje tveganja zlorabe kartic Activa Maestro in Activa Mastercard z oznako KAR-DBS-01/16T, razen v delu, ki je s to klavzulo drugače dogovorjen.
  3. Predmet zavarovanja po tej klavzuli so debetna kartica Mastercard, zlata World debetna kartica Mastercard, kartica z odloženim plačilom Mastercard in zlata World kartica z odloženim plačilom Mastercard.

 

Spletni nakupi - novosti

Če imate pri spletnih trgovcih, pri katerih pogosto kupujete, shranjene kartične podatke, POZOR! Po pridobitvi nove kartice, boiste morali pri teh trgovcih v aplikacijah podatke posodobiti, da bodo skladni s podatki iz nove plačilne kartice.

V letu 2021 se je spremenila zakonodaja glede spletnih nakupov, ki v izogib zlorabam prinaša obvezno dodatno identifikacijo. Dodatno identifikacijo vam omogočamo z aplikacijo Rekono OnePass.

Spodaj boste našli vsa potrebna navodila, kako se registrirate v aplikacijo, kako potrjujete spletne nakupe in kako izvedete spletno transakcijo.

Dodatna identifikacija za spletne nakupe - navodila:
Registracija uporabnika z Rekono

Če še niste uporabnik elektronske banke in ne uporabljate storitve Rekono OnePass, je potrebno izvesti naslednje:

  1. Aktivirajte vašo kartico na bankomatu ali POS terminalu stično in z uporabo PIN številke.
  2. Na svoj mobilni telefon si namestite mobilno aplikacijo Rekono OnePass. Uporabite lahko trgovini Google Play ali App Store. Po namestitvi opravite registracijo v račun Rekono.

V pomoč za namestitev in registracijo v račun Rekono so vam na voljo navodila (kliknite za povezavo).

 

Po uspešni registraciji v storitev Rekono OnePass, sledite spodnjim korakom:

  1. V aplikaciji Rekono OnePass 3D Secure dodajte banko – DBS.
  2. Na naslednjem zaslonu vnesite podatke svoje bančne kartice:
  • v spustnem seznamu izberite DBS,
  • vnesite zadnjih 6 številk vaše kartice,
  • davčno številko ter
  • imetnika bančne kartice.
  1.  Vnesite PIN številko in klinite "Preveri PIN".
  2.  Sledite nadaljnjim korakom.

V pomoč pri aktivaciji kartice za spletne nakupe so vam na voljo navodila (kliknite za povezavo).

Po uspešni registraciji v Rekono in aktivaciji kartice za spletne nakupe lahko varno uporabljate vašo kartico.

  1. Pri potrjevanju spletnega obrazca boste na svojo napravo prejeli potisno obvestilo.
  2. Vpišite svojo kodo PIN oziroma uporabite biometrično avtentikacijo.
  3. Preverite znesek in potrdite plačilo.

V pomoč pri potrjevanju spletnih nakupov so vam na voljo navodila (kliknite za povezavo).

 

Na spodnjih kontaktih smo dosegljivi vsak delovni dan, med 8.30 in 15.30.  

Kolodvorska ulica 9

1000 Ljubljana

T: 01 47 27 100

F: 01 47 27 405

E: info@dbs.si

V primeru izgube ali kraje kartice pokličite Servisni center, ki posluje 24 ur na dan, vse dni v letu:

+386 5 66 61 256 

Postanite DBS stranka in začnite uporabljati naše kartice

Vse, kar vas zanima, kako postati naša stranka

Vprašajte nas
Veseli smo, ker ste zadovoljni z nami.

Radi bi pohvalili našega poslovnega skrbnika, Takšnega zaposlenega bi bil vesel vsakdo: je posloven, hiter, urejen, prijazen in pozna potrebe podjetij. Zelo smo zadovoljni, da lahko delamo z njim.

prokurist storitvenega podjetja

Priporočam, strokovnost in prijaznost za vse bančne storitve.

Milena, 39 let

Nastavitve zasebnosti

Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.