DBS NET za poslovne uporabnike

Spletna banka za enostavno in cenejše bančno poslovanje

Vstop v DBS NET

Varnost najvišji standardi

Preglednost in enostavnost pregled vseh bančnih storitev

Prihranek časa in denarja

Dostop do prenovljene spletne in mobilne banke

 

BODITE POZORNI NA NOVOST: 

Prenovljena spletna banka se od dosedanje (do decembra 2024) razlikuje po tem, da se določeni segmenti strank, ki so se do decembra prijavljali kot fizične osebe, po novem prijavljajo kot pravne osebe.

V spletno banko za pravne osebe se torej po novem prijavljajo tudi:

  • samostojni podjetniki,
  • zasebniki,
  • društva,
  • zavodi,
  • kmetje z registrirano dejavnostjo,
  • zadruge,
  • pašne skupnosti,
  • združenja in skupnosti.

 

Za tiste, ki so se do decembra 2024 prijavljali v spletno banko DBS PRONET, ostaja prijava nespremenjena (se prijavijo v PRAVNE OSEBE).

 

Mobilna banka:

V mobilno banko se vsi uporabniki prijavijo s svojimi Rekono prijavnimi podatki. V primeru, da ima stranka TRR za fizične in pravne osebe ali več pravnih oseb, lahko dostopa do vseh, ki predhodno aktivira. Po prvi prijavi v mDBS izbere želeni TRR (preko gumba »UPORABNIK«), do katerega želi dostopati in ga s tem aktivira. Ob vsaki nadaljnji prijavi mu aplikacija sama ponudi nabor obstoječih aktiviranih računov, uporabnik izbere tistega, do katerega želi trenutno dostopati. Med računi pa prehajate preko gumba »ZAMENJAJ UPORABNIKA« in sicer po opravljeni vsakokratni običajni prijavi v mobilno banko mDBS.  

  

 

Prijava v spletno banko:

Dostop do spletne banke je preko istega gumba kot je bil do sedaj. Prijavo v spletno banko opravite z vašimi obstoječimi Rekono prijavnimi podatki

 

Prijava v mobilno banko:

Za dostop do prenovljene mobilne banke prosimo pobrišite obstoječo aplikacijo in si novo prevzamete neposredno iz trgovin mobilnih aplikacij  Google Play, AppStore oz. Huawei AppGallery. Prijavo opravite z vašimi obstoječimi Rekono prijavnimi podatki. 

Bližnjici do AppStore in Google Play:

App Store Google Play

 

Za morebitno pomoč smo za vas dosegljivi na info@dbs.si ali na brezplačni telefonski številki 080 14 40 in sicer: 

  • med delovniki od 7. do 20. ure,
  • ob sobotah od 8. do 16. ure in
  • ob nedeljah od 8. do 12. ure.

 

POZOR! Do spletne in mobilne banke nikoli ne dostopajte preko povezav, ki jih morebiti prejmete v SMS-obvestilu ali preko elektronske pošte. Veljajo samo dostopi preko zgornjih povezav oz. pri spletni banki preko vaše shranjene bližnjice.

 

Komu je namenjena?

Pravnim osebam, samostojnim podjetnikom, društvom, zadrugam in kmetovalcem, ki si želijo sodobnega, varnega in hitrega opravljanja bančnih poslov.

 

Pogoji:

  • DBS transakcijski račun,
  • računalnik ali mobilna naprava z dostopom do interneta,
  • zahteva za aktiviranje elektronskega poslovanja, podana pri vašem skrbniku računa,
  • Rekono uporabniški račun, ki si ga ustvarite sami in s pooblastilom na izbranem transakcijskem računu povežete v postopku prve prijave v elektronsko banko,
  • elektronski naslov za prejemanje elektronske pošte.

 

Prijava v spletno banko

Za prijavo v elektronsko in mobilno banko mDBS potrebujete »Rekono«. Rekono je vaša elektronska identifikacija, ki zagotavlja močno avtentikacijo pri vstopu v elektronsko in mobilno banko mDBS in pri izvajanju plačil, prijavno sredstvo pa si lahko sami uredite na daljavo s t.i. kreiranjem Rekono uporabniškega računa. 

 

Značilnosti:

  • Spremljanje stanja in prometa na DBS računih.
  • Pregledovanje podrobnejših podatkov o računu.
  • Izvajanje domačih, čezmejnih in mednarodnih plačilnih transakcij.
  • Prejemanje in plačevanje E-računov.
  • Posredovanje izdanih E-računov.
  • Omogoča uvoz paketa nalogov, paketa E-računov in paketa SDD nalogov.
  • Spremljanje stanja vezanih depozitov, sklenjenih varčevanj in kreditov.
  • Pregled podrobnosti in prometa, opravljenega z poslovno Mastercard kartico z odloženim plačilom.
  • Pregled in tiskanje izpiskov prometa.
  • Pregled arhiva opravljenih transakcij.
  • Izpis potrdil o izvedenih transakcijah.
  • Menjava valut.
  • Enostavno naročanje storitev (naročilo plačilne kartice z odloženim plačilom, naročilo črpanja kratkoročnega revolving kredita, oddaja zahteve za prejemanje e-računov in možnost preklica prejemanja E-računov).
  • Pošiljanje in prejemanje sporočil banke.
  • Dostop do tečajnih list, informativnih izračunov in obrestnih mer.
Prikaži več

Še nimate sklenjenega e-poslovanja z nami?

Nič hudega. Tu smo, da vam pomagamo. Hitro in enostavno.

Naročite se na pogovor s svetovalcem
Prikaži več
Veseli smo, ker ste zadovoljni z nami

So zelo prijazni vsi zaposleni in so dostopni.

direktor manjšega proizvodnega podjetja

Prijaznost na nivoju. Le tako naprej.

Katja, 32 let

Nastavitve zasebnosti

Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.

Dostopnost spletiščaCTRL + U

Ponastavi

Bližnjice s tipkovnico

Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
Esc Zapre pojavno okno / meni
Tab Premakne fokus na naslednji element
Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
Enter Potrdi/klikne fokusiran element
Preslednica Označi/odznači potrditveno polje