Ne najdete
odgovora?
Z veseljem vam bomo pomagali.
Oddaljena pomoč je storitev, ki uporabnikom storitev Deželne banke Slovenije d. d. omogoča, da se pristojni bančni uslužbenec preko internetne povezave poveže z uporabnikovim računalnikom z namenom hitre prepoznave in odprave napak pri uporabi bančnih storitev.
Banka je zavezana k zaščiti podatkov, ki bi jih lahko pridobila v postopku oddaljenega dostopa do strankinega računalnika. Morebiti pridobljene podatke uporablja banka izključno za zagotavljanje storitev dodatne podpore svojih programskih izdelkov in v nobenem primeru in pod nobenim pogojem ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku zaradi izgube podatkov in informacij tekom izvajanja storitev dodatne podpore na oddaljeni način.
Pri oddaljenem dostopu bančni delavec ne bo prevzel nadzora nad uporabnikovo napravo, temveč bo imel samo vpogled v zaslon ter na ta način lažje vodil uporabnika pri odpravi napake oz. težave. Uporabnik lahko oddaljen dostop v vsakem trenutku tudi prekine.
Preko orodja za oddaljeni dostop je iz varnostnega aspekta onemogočena izmenjava datotek med uporabnikom in bančnim uslužbencem.
Strokovni sodelavci Deželne banke vas bodo z veseljem vodili skozi postopek.
Več informacij o oddaljeni pomoči lahko dobite na telefonski številki 080 1440.
Z veseljem vam bomo pomagali.