Vedno blizu
široka mreža poslovalnic
Sodoben način poslovanja
in široka paleta storitev
Moji zemlji predana
podpiramo agroživilski trg
Deželna banka Slovenije je slovenska univerzalna banka. Konkurenčna ponudba je namenjena vsem segmentom (prebivalstvo, mladi, pravne osebe, kmetovalci). Deželna banka je strankam na voljo s svojo široko mrežo poslovalnic širom Slovenije (tretja najbolj razvejana mreža).
Velik poudarek dajemo osebnemu stiku, istočasno pa strankam omogočamo tudi najsodobnejše elektronske načine poslovanja. Ker želimo ponuditi strankam še več, smo v ponudbo vključili vse vrste zavarovanj, že več let so v izbranih poslovalnicah naprodaj tudi spominski in zbirateljski kovanci, ki jih izdaja Republika Slovenija.
Kontaktni podatki:
Ime družbe: | Deželna banka Slovenije d. d. |
Skrajšano ime družbe: | DBS d. d. |
Sedež družbe: | Kolodvorska ulica 9, 1000 Ljubljana |
Telefon: | 01 4727 100 |
Faks: | 01 4727 405 |
Internet: | www.dbs.si |
Elektronski naslov: | info@dbs.si |
Statistika:
Število poslovalnic: | 76 |
Število zaposlenih: | 387 |
Podrobnosti:
Identifikacijska številka za DDV: | SI18787762 |
SWIFT: | SZKBSI2X |
Transakcijski račun: | SI56 1900 2000 1910 033 |
LEI: | 549300OBGOF2IVUD3L23 |
GIIN: | VIPCNM.99999.SL.705 |
Matična številka: | 5349907000 |
Družba je registrirana pri: | Okrožno sodišče v Ljubljani. |
Registrska številka vpisa: | 1/06238/00 |
Osnovnik (vpoklicani) kapital: |
17.811.083,54 EUR |
Dovoljenje BS za opravljanje bančnih poslov: | Povezava na spletno stran Banke Slovenije |
-
AJPES - Vpis v poslovni register Slovenije za Deželno banko Slovenije d. d. PDF
Vrednote, vizija, poslanstvo, strategija
Vrednote
Človek v središču
Naše poslovanje temelji na pozornosti do sočloveka. Odlikuje nas korektnost do stranke, transparentnost in negovanje dolgoročnega partnerskega odnosa s stranko. Prizadevamo si za celostno in poglobljeno razumevanje naših strank.
Vlagamo v človeški kapital, prizadevamo si za osebno in strokovno rast, ter prispevamo k doseganju gospodarskih in družbenih ciljev banke.
Zadovoljstvo in zaupanje
Prizadevamo si izpolniti potrebe in želje svojih strank, ob hkratnem upoštevanju poslovnih usmeritev in pravil delovanja banke. Zadovoljstvo in zaupanje gradimo z uresničevanjem danih obljub, poštenostjo, varovanjem pravic in koristi strank, medsebojnim spoštovanjem ter dostopnostjo.
Odgovornost
Zaposleni v banki smo se zavezali, da delujemo strokovno in skrbno, da dosledno spoštujemo veljavne predpise, notranje akte ter standarde poslovanja. Strankam zagotavljamo celovite informacije, vključno s tveganji, povezanimi s storitvijo oziroma produktom, sprejemamo odgovornost za svoja ravnanja ter iščemo skupne rešitve, ki vodijo k dolgoročnemu sodelovanju.
Pripadnost
Strokovni standardi in etične vrednote prispevajo k utrjevanju odnosov med zaposlenimi ter odnosov z drugimi deležniki. Pripadnost skupnim ciljem dosegamo z odprto komunikacijo in sodelovanjem. Zaposleni postavljamo interese banke visoko na svoji lestvici vrednot.
Trajnostni razvoj
Zasledujemo vrednote trajnostnega razvoja ter si prizadevamo za gospodarski, družbeni in kulturni razvoj lokalnih skupnosti. Banka prispeva k ohranjanju naravne in kulturne dediščine.
Vizija
Želimo biti prva izbira za stranke, ki kupujejo svoj dom, za podjetnike in kmetijstvo.
Poslanstvo
Smo slovenska univerzalna banka, ki je trajnostno naravnana in gradi na tradiciji in vrednotah. Smo zanesljiv življenjski partner, ki stoji svojim strankam ob strani ob vseh pomembnih življenjskih in poslovnih dogodkih. Ponujamo vse bančne in finančne storitve in smo izbrani finančni partner agroživilskega sektorja, podeželja in zadružništva.
Ključne strateške usmeritve
V naši strategiji do leta 2027 smo opredelili štiri ključne strateške prioritete našega delovanja:
- izboljšanje učinkovitosti banke,
- rast,
- trajnostno poslovanje,
- tehnološka transformacija.
Rast predstavlja našo ključno strateško prioriteto, pri čemer rast obsega poslovanja zasledujemo z osredotočanjem na tri ključne stebre: mala in srednja podjetja, prebivalstvo, ter na agroživilski sektor.
Za doseganje načrtovane rasti poslovanja pa bomo izboljšali učinkovitost banke in izvedli tehnološko transformacijo.
Razumevanje trajnosti kot ene od temeljnih prioritet naše strategije je ključno za dolgoročni uspeh. Naša predanost trajnostnim praksam ni le odgovor na naraščajoče okoljske izzive, temveč je tudi priložnost za ustvarjanje vrednosti za vse naše deležnike.
Družbena odgovornost
V Deželni banki Slovenije redno namenjamo sredstva lokalnemu okolju ter tako prispevamo k njegovemu izboljšanju in razvoju. Vsako leto podpremo številne lokalne zveze in društva, mlade, športnike in socialno ogrožene posameznike ter jim pomagamo uresničiti njihove projekte, boljše športne rezultate ali jim samo olajšamo vsakdan.
Glede na zgodovino banke in naša primarna področja delovanja poseben poudarek namenjamo projektom na področju zadružništva, kmetijstva in celotnega agroživilstva.
Odpreti račun pri nas je preprosto
Odprite račun s storitvami po vaši želji
Izberite račun, ki vam najbolj odgovarja, storitve pa dodajajte poljubno. Imamo širok nabor računov za odrasle, za mlade, za upokojence in za kmetovalce.
Oglejte si računePričnite s postopkom menjave banke
Strokovni svetovalci v Deželni banki Slovenije vam bomo z veseljem pomagali pri zamenjavi banke. Najlažje bo, da se oglasite v najbližji poslovalnici.
Poiščite poslovalnicoVeseli smo, ker ste zadovoljni z nami
Vedno blizu
Z najsodobnejšimi rešitvami smo vam vedno blizu, tudi kadar ste doma ali na poti.
Vedno blizu
Z najsodobnejšimi rešitvami smo vam vedno blizu, tudi kadar ste doma ali na poti.