SPECIALIST UPRAVLJANJA FINANČNIH TVEGANJ (m/ž) v Sektorju uravnavanja tveganj
29. 09. 2022
Vaše delo bo obsegalo:
- vzdrževanje sistema upravljanja s finančnimi tveganji,
- tehnološka implementacija poročil iz finančnega tveganja za Banko Slovenije v skladu z zakonodajo,
- razvoj aplikativne podpore v skladu z zakonodajo iz finančnega tveganja ter skrb za ustrezne spremembe oz. dopolnitve aplikativne podpore na osnovi sprememb zakonodaje iz finančnega tveganja,
- vzdrževanje in posodabljanje internih navodil, metodologij in politik na področju finančnih tveganj,
- izdelava analize tveganj pri uvedbi novih produktov,
- izdelava analiz tveganj in drugih poročil o izpostavljenosti banke finančnim tveganjem za potrebe organov banke, uprave in nadzornega sveta, ter poročil za potrebe Banke Slovenije,
- izdelava mnenj o poslih z vrednostnimi papirji s strani zakladništva,
- skrb za delovanje in redno posodabljanje limitnega sistema,
- oblikovanje in predlaganje posameznih limitov izpostavljenosti ter spremljava izkoriščenosti limitov,
- poročanje, razvijanje in implementacija analitičnih metod uravnavanja finančnih tveganj,
- priprava podatkov za izdelavo ocene profila tveganosti banke,
- ocenjevanje ustreznega notranjega kapitala banke – proces ICAAP,
- ocenjevanje ustrezne notranje likvidnosti banke – proces ILAAP,
- izdelava in izvajanje programa stresnega testiranja ter ustreznih backtestov s področja finančnih tveganj,
- izdelava poročil za potrebe BS, javnega razkrivanja in poslovnih poročil banke (polletno in letno poročilo),
- razvoj in posodabljanje aplikativne podpore za spremljanje tveganj v sodelovanju z IT,
- spremljanje zakonodaje in predpisov s področja dela ter njihova implementacija,
- sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami banke ter v projektnih in posvetovalnih skupinah,
- mentorstvo in inštruktorstvo,
- opravljanje drugih sorodnih del in aktivnosti po nalogu nadrejenih.
Znanja, izkušnje in kompetence:
- visokošolska izobrazba ekonomske ali splošne smeri (UNI, 2. bolonjska),
- 3 leta delovnih izkušenj,
- znanje angleškega jezika za strokovne namene,
- znanja s področja računalništva in informatike (MS Office, ipd.),
- poznavanje aktualnih predpisov s področja bančništva in financ,
- odlično poznavanje področja obrestnega in likvidnostnega tveganja,
- znanja s področja, ki jih zahteva delovno mesto,
- zaželena znanja s področja ekonomskih poslovnih ved,
- zaželeno poznavanje statističnih in analitičnih metod,
- zaželena znanja iz finančne matematike.
Osebnostne lastnosti:
- natančnost pri delu s podatki,
- samostojnost,
- iniciativnost,
- spodobnost za delo v skupini,
- sposobnost logičnega in analitičnega mišljenja.
Nudimo:
- delo za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom,
- možnost strokovnega usposabljanja in izobraževanja,
- dinamično delo v varnem in stabilnem delovnem okolju,
- pridobivanje bančnih izkušenj,
- delo bo potekalo na sedežu banke v Ljubljani.
V primeru, da izpolnjujete zgoraj navedene pogoje, vas vabimo k oddaji vloge na elektronski naslov zaposlitev@dbs.si ali po pošti na naslov Deželna banka Slovenije d.d., Služba upravljanja s kadri in organizacije, Kolodvorska ulica 9, 1000 Ljubljana, z oznako »NE ODPIRAJ – prijava na razpisano delovno mesto«.
Vloga naj vsebuje motivacijsko pismo, življenjepis, dokazila, ki dokazujejo formalno stopnjo pridobljene izobrazbe ter druga dokazila, ki dokazujejo izpolnjevanje pogojev.
Prijave bomo sprejemali do zasedbe delovnega mesta. Vse prijave bomo obravnavali zaupno.
Datum objave: 29. 9. 2022
Pošljite prijavo